Navigációs kijelző

Címlap JÁTÉKBOLT Egeres malom



ajándék  anatómiai  autós  barkácsolni  egyszerű  ezzel  favonat  fejleszti  festheti  figyeli  gondolkodását  gyerekeknek  gyereknek  gyermeknek  ismeretekhez  juthat  játszhat  játék  játékkal  klasszikus  konstruáló  kreativitást  kreatív  képességét  készítheti  madárpók  majd  megfigyelését  modell  modellező  modellnek  natúrkisfia  natúrsok  nincs  percet  porsche  puzzle  pókok  rakományt  remekművet  rovarok  satupad  szerelgetni  szerelj  szerez  szállítani  színes  vonat  Építőkocka  életét  építőelem  építőjáték  útvesztők 

NyomtatE-mail
Edénykészlet 26 db-os (piros)Egeres szoliter

Egeres malom
Teljes méretű kép megtekintése


Egeres malom



Kérdés felvetése a termékről

Stratégiai játék két játékos számára

A játék: tartalmaz egy táblát (24 lyukas), 9 bábut egy színbõl és kilenc bábut egy másik színbõl. A lényeg:
Tegyen 3 egyszínû bábut egy vonalban a táblára felrajzolt vonalvezetés alapján. A játék:
A játék két részbõl áll.
1.     Feltenni a bábukat a táblára.
2.     Mozgatni a bábukat a táblán.
A játék kezdetekor a tábla üres.
Az a játékos, aki következik, betesz egy bábut egy üres lyukba. (Egymás után felváltva helyezik el a bábukat). Mindegyik játékos megpróbálja úgy elhelyezni a bábukat, hogy 3 egyforma színû kerüljön egymás mellé. Ezt (3 egymás mellett) hívják malomnak. Az a játékos, aki létrehozott egyet az ellenfél bábui közül. ( Ha már nincs több bábuja az ellenfélnek, vége a játéknak és az gyõz, akinek maradt még bábuja.) Az elsõ szint akkor ér véget, amikor mindenki felrakta az összes bábut.  (alaphelyzetben 9-9db)
A második szint akkor kezdõdik, amikor a játékosok elkezdik mozgatni a bábukat a felrajzolt vonalak szerint. Mindenki csak egyet léphet egyszerre a következõ üres lyukig.

A szabályok:
1.     Egyszerre egy bábut tehet mindenki a tálára.
2.     Csak a vonalak mentén mozoghatnak a bábuk, átlósan nem.
3.     Nem lehet bábut átugrani.
4.     A játékos a malmát kinyithatja, majd a következõ lépésben visszacsukhatja (de mindig, csak amikor Õ következik). Ezt többször is megtehet.
5.     A játékos minden esetben (ha malmot csinál vagy becsuk egy malmot) egy bábut levehet az ellenfél bábuiból.
6.     Ha elfogytak a bábuk vége a játéknak.

A gyõztes:
Az a játékos, akinek elõször két bábuja marad, az veszít.

Mérete: 24 x 24 x 5 cm